callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sista dagen

Kategori: Allmänt

 
Hej!
Idag fyller min fina mamma 52 år! Grattis!!!!! Som jag har sagt många gånger, om jag är lika fräsch som du när jag är i din ålder kommer jag vara jäkligt nöjd! Hoppas du får en fin dag. Synd att vi inte kan fira ihop men om 2 helger ses vi och då ska vi äta tårta!
 
I övrigt så är det sista dagen innan tentan i samhällsmedicin. Jag var ute och gick en sväng nu på morgonen och nu ska jag snart duscha och bege mig hem till Ingrid för sista rycket.
Vi hörs senare! Ha det bra i solen!
 
 
 
Morgonpromenad i Trädgårdsföreningen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Karin säger:

    Fina bilder! Ser ut som att våren kommit till Sverige nu? :)

    Det har börjat bli ganska varmt här nu, runt 23-25 grader i skuggan! Fasar nästan redan för sommaren för den blir så oootroligt varm så det nästan är jobbigt... Men men, lyxproblem ;)

    Svar: Jag håller med om att Rivierans sommar är nästan lite för varm för att man ska orka jobba etc. Men ack så skönt om man är där på semester. Här är det fortfarande inte särskilt varmt men vi har strålande sol iaf! :) Trevlig helg! :)
    Nasha

    2013-05-03 | 10:03:08
    Bloggadress: http://softcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här: