callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Motivation

Kategori: Allmänt

Hej!
Motivationen till skola och plugg ligger på ungefär -15 just nu. Det är fint väder och man får semestervibbar.
Men så ska man till sjukhuset idag och ha kandidatmottagning, alltså patienter som är där för vår skull, och man har inte ens orkat gå upp tidigt och förbreda sig.
Kan jag få snabbspola de här 2 veckorna som är kvar av skolan? Och helst det året som är kvar av mina studier överhvudtaget? Nä jag antar att det inte går.
Men det är ändå mumma för själen att få slippa skolan om 2 veckor och vara ledig hela 14 dagar innan sommarjobbet börjar. Jag vill bara vara ledig och göra vad fan jag vill.
Ok, nu har jag lite att ta hand om, men vi hörs!
Let it be summer!

Kommentarer

  • Annsofi säger:

    Härligt att värmen äntligen är på g!
    Är du klar med skolan om ett år?
    Vad ska du jobba med i sommar?
    Hoppas sista veckorna går fort nu!!

    Svar: Hej! Ja jag är färdig nästa sommar. Nu i sommar ska jag jobba som underläkare inom psykiatrin här i Göteborg på sjukhuset. Ska bli spännande! :) Hur är det med dig och din familj? Ja hoppas verkligen veckorna swischar förbi för nu vill jag verkligen vara ledig! :) Kram
    Nasha

    2013-05-16 | 16:05:28
  • Linda säger:

    Jag förstår precis hur du känner! Hang in there!

    Svar: Är det min gamla klasskompis Linda S el Lisas kusin? Blir nyfiken! :)
    Nasha

    2013-05-16 | 19:57:16
  • Annsofi säger:

    Spännande! Och härligt att snart vara klar med studierna!
    Det är bara bra med oss, vi myser för fullt i vår bebisbubbla!

    Svar: Det måste vara underbart! :) Och nu kan du ge dig ut och gå med barnvagnen i det fina vädret också! Mys! :)
    Nasha

    2013-05-16 | 21:42:41
  • Linda säger:

    Lisas kusin! :)

    Svar: Så nice att du läser min blogg ibland. Blir ju glad! :) Ses på bröllopet snart fröken tärna. Spänd på att se era klänningar. ;)
    Nasha

    2013-05-23 | 16:44:08

Kommentera inlägget här: