callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hemma

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag stannade jag hemma från plugget. Igår hade jag obligatoriska saker så jag var tvngen att gå dit men var hängig hela dagen. Så tänkte stanna hemma och bli frisk idag.
Det är lite tråkigt att vara hemma, och att vara sjuk och ine kunna gå och träna tycker jag. Men men.....
Jag ska sätta mig med lite plugg nu, är inte direkt jättesugen men tentan är nästa fredag och dessutom har jag 2 uppgifter som måste skickas in. Det är en varm och fin dag i Göteborg.
Om 1,5 vecka börjar sommarlovet. Jag ska gå på en examensfest dagen efter plugget slutat och sedan ska jag och min mamma och Sebastian till Västerås ett par dagar.
Är ledig bara 2 veckor innan jag börjar jobba och jag tror det kommer bli 2 sköna veckor. Kul att ha lite saker planerade.
Vi hörs!
 
 
Brunnsparken i lördags när det var Göteborgsvarvet.
 
Turistbåt i hjärtat av Göteborg
 
En av fördelarna med sommaren, goda frukter. Mitt mellanmål igår.
 
Gjorde en räd på biblioteket igår, 300m2 förstås, mitt bibliotek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: