callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår hade vi supermysigt. Jag hade några kompisar här på middag och sen satt vi och drack vin och bara snackade. Himla bra sällskap var det.
Sen drog jag och Filip ut på krogen och festade. det blev Lounge mitt favoritställe. Det var mycket folk som vanligt och vi fick köa men det var inte så farligt. Man märker verkligen att våren är här, alla var så fina och partystämningen var på topp.
 
Idag har jag sovit länge, varit och fikat i solen med en gammal kompis till mig som jag inte hade sett på länge och utav en slump sprang vi på Filip som skulle gå på lägenhetsvisning. Då hängde vi på för vi tyckte det var lite spännande. Jag har faktiskt aldrig varit på en visning innan. Det känns väldigt vuxet.
 
Nu är jag hemma, har ätit goda tortillas och tom kladdkaka och glass som blev kvar från igår. Nam nam......
Nu ska jag mest ta det lugnt. Är ganska trött och så har jag ont i ögat, hopps det inte är nåt.
Det har varit en av de bättre helgerna på ett tag. Så skönt attt slippa plugga en enda helg.
Vi hörs!
 
 
 
Honungsmarinerade revbensspjäll, rödbetssallad med feta, oliver och kapris,klyftpotatis med aioli och majs
 
 
Dukat för fest
 
 
Gästerna
 
 
Blev dyrkad, maten måste ha varit god!
 
 
Finaste tjejerna. Jag älskar Carros nya frisyr till höger!
 
 
Rutig och randig!
 
 
Glad att vara bland vänner
 
 
Jassåru!
 
 
Lounge i mitt hjärta
 
 
Skål!
 
 
Finklätt ska det va
 
 
Chillar i soffan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: