callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fin dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har haft en fin dag hittills. En kort mottagning på hudkliniken som slutade tidigare än förväntat, en timmes fika med Maria i sjukhusets restaurang och sedan promenerade jag genom Linnégatan i solen. Tiggarna har tagit sig dit också såg jag idag, annars har de ju mest hängt vid brunnsparken/avenyn. Lite jobbigt.
 
Jag tittade in på Myrorna och köpte några assietter jag fastnade för. Kul att kunna byta porslin ibland och jag gillar hela second hand tänket med att det inte behöver produceras något nytt för att jag ska få något som är nytt för mig. Bra för miljön helt enkelt. Överkonsumtion är inte sexigt.
 
Nu är jag hemma och har ätit god lasagne. Har faktiskt noll planer för dagen och kvällen och är väldigt nöjd med det. Är ganska trött då jag låg vaken till kl 3.00 inatt och läste i den suveräna boken Outsider. Ska försöka plugga och bara mysa här hemma och kanske se en film ikväll. Sedan blir det plugg med Ingrid både lördag och söndag.
Ha en fantastisk fredag nu så hörs vi!
 
 
Annedalskyrkan i solen
 
 
Mina nya assitter med romantiska violer. 5 st för 45 kr på Myrorna Järntorget.

Kommentarer

  • Vargflickan. säger:

    Åh, jag borde besöka myrorna oftare!

    Svar: Ja där kan man hitta nåt fint då och då! :)
    Nasha

    2013-05-24 | 18:54:01
    Bloggadress: http://wolfwhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här: