callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

1vecka/1 kilo

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag på riktigt gott humör. Dagen började med att jag gick upp och läste lite inför ett seminarium vi hade kl 10. Bl a syfilis avhandlades. Det ni!
 
Sedan begav jag mig till stan och ett möte på Viktväktarna. Jag hade gått ner hela 1 kilo den senaste veckan. Det är så himla soft. Det bästa är att jag inte alls har behövt gå hungrig utan ätit bra. I love it!
Detta var jag tvungen att fira. Det blev lunch med efterföljande fika på Condeco avenyn som jag tycker är stans bästa uteservering. Jag gillar inte Condeco annars men just på sommaren har de bästa läget tycker jag, mitt på avenyn plus att de har många platser och ligger på solsidan. Har ni andra någon uteservering som ni tycker är the shit? Tipsa gärna!
 
Nu är jag hemma och allmänt nöjd med livet. Ska gå på spinning om någon timme, tyvärr har det varit dåligt med träning snaste veckan då jag var förkyld.
Ska försöka plugga lite nu.
Vi hörs!
 
 
Kan rekommendera lunchen på Condeco för 63 kr. Någorlunda nyttig och det ingår kaffe.
 
Utsikten från serveringen. Blir det mer göteborskt än så här?
 
Gott
 
Underbara Avenyn
 
Årets upplaga av blomster är något utöver det vanliga. Jag älskar dem mörka tulpanerna.
 
Blå himmel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: