callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Turkos feber

Kategori: Allmänt

Hallå!
Det har varit en lång och produktiv dag.
Plugget 8-14.45, alla föreläsningarna var väl inte så spännande men den sista som handlade om utmattningssyndrom ( utbrändhet i folkmun) var bra. Jag tycker det är spännande när medicin snuddar vid psykologi. Det bästa av 2 världar liskom.
 
Efter plugget begav jag mig på stan för att titta på ett par skor jag hade sett. Det blev inga skor men en söt schal och ett par kuddar till soffan. Just nu känns det som om jag vill shoppa massvis, det är så kul med ny säsong och alla vårfärger i butiker.
 
Sedan har jag lagat en mumsig soppa och varit på 75! min spinning. Det var inspirerat av tour de France. I början var det segt men i slutet kändes det bra.
 
Nu är jag trött och planerar en tidig kväll i säng. (blir sällan så även om jag planerar det ofta)
Jag tror våren är här vilken dag som helst, vad tror ni?
 
 
Vårens smink. Läppstift i färgen Bewitching Coral från MaxFactor, ögonskugga i gärgen Green Glam från Loreal, mascara från YSL och kajal och eyeliner från finska Lumene som ska vara hudvänligt.
 
 
 
Kuddar till soffan från Chilli. Just nu finns ingen annan färg än turkos för mig.
 
 
 
Turkos vårig schal från Accent.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: