callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Träning

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag kan stolt meddela att jag har fått lite regelbundenhet i träningen. Nu har jag tränat i 10 veckor, minst 1 pass per vecka och i genomsnitt 1,8 gånger per vecka.
Det låter kanske inte mycket men för mig som är en total periodare känns det ändå bra. Förr har jag kunnat vara borta från gymmet i flera veckor.  Nu ska jag bara fortsätta den goda trenden.
 
Det som är roligast är att jag har börjat gå på några nya pass som är yogainspirerade och jag tycker mycket om det.
Annars går jag på spinning och även Zumba gillar jag. Det är kul att variera sig.
Hoppas jag kan skriva ett sådant inlägg om några månader med ett ännu högre antal träningstillfällen/ vecka.
Jag är nöjd, regelbundenhet är det viktiga i träningen just nu.
 
 
 
 
 
Gymmet! De är duktiga på att införa nya pass varje säsong vilket gör träningen mer varierande och rolig!
 
 
 
 
Spinning, kul för att det är såpass krävande, får upp pulsen ordentligt samtidigt som man kan lägga det på sin egen nivå.
 
 
 
 
 Bodybalance och Yogalates, sköna för man känner sig så avslappnad efteråt.
 
 
 
Zumba, med rätt instruktör är det total dansglädje!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: