callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag....

Kategori: Allmänt

Ja måndag, vad ska jag säga? Måndagar är aldrig mina bästa dagar.
Just den här måndagen var jag extra trött och väl på på universitetet märkte jag att jag dessutom var superstingslig. Bra dag! Haha!
 
Min plan var att slappa denna veckan, gå på föreläsningar men inte plugga. Blir överkörd av statistikundervisning med massa siffror, nice! Sedan får vi förstås en uppgift som ska presenteras inför grupp redan första dagen på kursen. Välkommen till läkarutbildningen liksom!
 
Sen hade jag bestämt att skaffa både pass och ID idag och jag lät inte bekomma mig att jag var supertrött och inte hade hunnit sminka mig alls. Ja jag inser nu i efterhand att det inte var världens brightaste idé kanske.
På min förra ID såg jag ut som en mexikansk fånge, på denna ser jag ut som en äldre moster till samma fånge, utan en gnutta smink och utan mina glasögon. Alltså vi glasögonormar ser inte kloka ut utan glasögon om vi inte har linser i. Ja ni fattar.
 
Nu är jag så trött. Planen är att vila lite, träna och laga mat. Klarar jag allt detta så är jag jäkligt nöjd.
Vi hörs!
P.s På plussidan så skiner solen idag. Alltid nåt!
 
 
 
 
Lite likt mitt passfoto faktiskt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: