callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

London om 2 veckor

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag och mamsen ska till London. 
Förra påsken var vi i Budapest och nu blir det alltså England. Jag har varit där 1 gång tidigare för länge sen men det blir första gången för mamma.
Det ska bli så skönt att komma bort, jag tom längtar efter att få sova någon annanstans än i min egen säng.
Det kommer bli besök på några museer och kanske någon musikal, annars tänkte jag gå i lite affärer och se om jag kan shoppa lite.
Jag fick dessutom mitt pass och ID kort och även ett nytt kontokort från banken igår så nu är jag redo.
Snart är vi på vift, jag och lilla mamma. Yiha!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: