callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Livet som läkarstudent

Kategori: Allmänt

 
Jag hade en tenta förra fredagen och en förrförra fredagen och så en imorgon. Gött liv el hur?
Jag föredrar iofs korta kurser men nu är man kanske ändå aningen sliten.
Den här gången ska vi dessutom tenta på en kurs som bara hållit på i 1 vecka. Förutom tentan har vi haft 2 fallpresentationer i grupp och ska ha en enskild fallpresentation. Ja det är inte så illa som det låter men det är ändå alldeles tillräckligt.
Jag visste att veckan skulle bli jobbig men nu är den iaf snart slut. Det har gått ganska bra med fallen vi presenterat och om även tentan går bra imorgon så kan man iaf andas ut lite.
 
Imorgon ska jag ha en egen myskväll och på lördag åker jag hem till mamma och det ska bli så mysigt att träffa Sebastian.
På måndag börjar ny kurs och jag hoppas verkligen på att det blir en pluggfri vecka iaf på kvällarna för jag måste få vila upp mig lite,umgås med vänner och träna.
Ja nu ska jag sova så jag orkar med den långa morgondagen.
Vi hörs!
 
 
 
Vilka piller var det man inte skulle kombinera nu igen?
 
 
 
 
Vissa patienter har för många mediciner helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: