callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ikeasöndag

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Nu har vi haft en aktiv söndag.
Jag sov länge idag till kl 11, storstan i all ära men man sover sjukt gott på landet. Det är så mörkt och tyst här på natten. Hemma hos mig blir det varken riktigt mörkt el tyst nånsin.
 
Efter frukost tog jag och mamma en promenad på ca 1 timme. Det var strålande sol men blåste ganska mycket.
Sedan åkte jag, mamma och Sebastian till Ikea. Jag handlade lite, Sebastian var i lekrummet och mamma var lite överallt. Vi hann fika/äta lite också.
Bra dag, både hunnit umgås och shoppa.
Nu blir det persisk gryta med älgkött. Det är bara mamsen som freestajlar i köket. (Det finns liksom inga älgar i Iran)
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: