callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Genuin trötthet

Kategori: Allmänt

Den här måndagen tar priset. Jag vaknade 30 min innan jag skulle vara på föreläsningen, det blev bråttom kan man säga. Jag var död i princip hela förmiddagen och sov lutad över bordet under pausen. Verkligen sov med drömmar och allt!
 
Vi läser Samhällsmedicin just nu och tyvärr är det ganska segt. Många föreläsningar, ibland uppemot 6-7 stycken på en enda dag.
Träffade min kompis Linn efter skolan iaf och käkade middag på Pizza Hut. Det var gott. Riktigt gott, följt av en kopp te på Espresso house. Skönt att snacka av sig lite.
Nu har jag planer på att gå och lägga mig, kl är typ 19.00 men so what? Är man trött så är man!
Vi hörs!
 
 
 
Gammal bild på mig och Linn. Idag hann jag inte ta några bilder så god som maten var!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: