callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredagen

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag gjorde jag ännu en tenta, Öron/näsa/hals. Det gick ganska bra. Dessutom fick vi tillbaka resultatet från förra veckans tenta i ögonkursen som gick bra. Känns skönt.
 
Nu har jag en helledig helg, inget plugg och inget jobb. Fördelen med att ha mycket att göra är att man uppskattar sin ledighet så himla mycket.
 
Efter tentan gick jag raka vägen till min frisör som var gulllig och klämde in mig mellan 2 andra kunder. (hade inte bokat tid) 
Plockade ögonbrynen och fixade fejset, det är lite som hockeyskägget, jag går alltid till henne och fixa mig efter tentor, känns liksom bra att snygga till sig lite och komma ut ur pluggiden.
Efter det åt jag lunch med Johan på Böfhaus vid Brunnsparken. Han har massor att vara glad över just nu tex ett stipendium som gör att han kommer bo i Rom hela hösten och vintern. Kul när det går bra för vänner!
 
Sedan begav jag mig på stan för lite shopping. Jag hade verkligen längtat efter att få gå på stan.
Jag köpte smink ( läppstift, kajal, eyeliner och ögonskugga) och så hittade jag en vårig topp på H&M.
Sedan gick jag hem och gjorde mig iordning och åkte till Ingrid för middag. Vi åt 1,6 kg räkor. Det var så gott! Trevligt att träffas och ha lite mysigt efter tentor.
Imorgon blir det fest. Tänkte gå ut och dansa lite. Blir nog kul och det var väldigt länge sen.
Nu ska jag sova.
 
 
 
 
Middagen
 
 
 
Alex och Ingrid
 
 
 
Jag
 
 
 
Skål!
 
 
 
Lite skillnad mot veckan som gått, skönt att lägga undan böckerna
 
 
 
Tjejerna
 
 
 
Pusskalas
 
 
 
Carro goes huslig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: