callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ballerina och snö

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har jag haft en lyxigare tisdag än vanligt.
I plugget var det en ganska trött dag, ännu mer statistik, I don´t really love it. Men vi slutade redan vid 14.30! Bara det är ju underbart.
 
På kvällen har jag varit på Tara´s och ätit turkisk mat, nam nam. Kan rekommendera det om ni är hockeyspelare och jättehungriga. Hjälp vad mycket mat det var!
Sedan blev det bio och Små citroner gula. Jag hade läst boken som var underbar och filmen var också bra. En måbrafilm helt enkelt.
 
Jag gjorde ballerinapremiär idag med mina nya skor. Och tror ni inte att det snöar när vi kommer ut från bion? Jodå! Haha!
Nu är jag tjött och ska snart lägga mig, fortfarande proppmätt.
Vi hörs!
P.s Tummen upp för roliga aktiviteter mitt i veckan!
 
 
 
Jag innan kvällens aktiviteter
 
 
Tara´s på Södra vägen, trevligt ställe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: