callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Trött

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är allmänt trött. Sommarens fräschör är totalt borta och har ersatts av jobbdagar. På jobbet har det dessutom inte varit någon ordning alls så det är sådär kul. Hoppas på bättring.
 
Idag efter jobbet var jag hos min frisör och plockade mina ögonbryn. Sedan fikade jag med en tjej som jag har träffat nyligen. Det blev en hel del relationssnack och killsnack. Min slutsats är att vissa människor borde komma med en varningsetikett, som farlig gods el något, hoppas ingen av oss råkar ut för sådana!
Nu är jag liksom färdig att gå och lägga mig fast jag inte har gjort matlåda för imorgon. Sommarlov vart tog du vägen?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: