callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tillbaks utan badrum

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag kom precis hem från Värmland. Det var en jättemysig resa. Vi hann åka till Karlstad en dag, gå flera promenader och idag var vi på Sebastians förskola och såg på en föreställning som barnen deltog i med temat cirkus. Kul var det. Dessutom har jag hunnit lata mig en massa och läst ut en hel bok under resan. Hela vägen hem på tåget läste jag utan någon paus, Rosario är dör, sjukt bra och rörande bok för er som inte läst den, jag skriver en recension senare.
 
Väl hemma gick jag förstås nyfiket in i badrummet eftersom de skulle byta brunn nu i dagarna och insåg ganska snabbt att det absolut inte går att använda toaletten så som jag hade blivit lovad. Synd för oss som inte kan vara bortresta i 5 veckor som det kommer att ta för golvet att torka.
Planerar arga mail imorgon till de som har hand om det. Jag kommer knappast nöja mig med en halverad hyra med tanke på att en lägenhet utan toalett är i praktiken obeboerlig. Vi får se hur det går.
 
Imorgon är jag helt planlös. Det är charmen med att ha semester. Däremot ska jag faktiskt jobba lite på fredag, kunde inte tacka nej när de ringde från mitt gamla jobb. Blir nog bra.
Nu ska jag uppsöka den gemensamma toaletten/duschen som finns i huset men en tjej var på väg dit med handduk och grejer när jag kom hem så gud vet när jag får kissa, potta någon?
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: