callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Solig dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag på en utbildning som de hade rekommenderat inför sommarjobbet. Väl där var vi bara 3 underläkare och en hel sal fylld med andra personalkategorier så utbildningsdagen var inte direkt riktad till oss. Allt de sa har vi redan hört. Så det var en bortslösad förmiddag men heey vi fick macka och te! Haha!
 
Sedan gick jag och Solveig som också var med på förmiddagen och åt sushi i stan och sedan la vi oss i en park nära oss och solade. Det var så fint väder, gassande sol. Jag råkade somna och nu har jag fina märken efter shortsen.
 
Nu på eftermiddagen har jag bara varit hemma, sett på en stand up med Özz Nujen och tagit det lugnt. Man vill gärna göra 1001 sak sådana här fina sommardagar men man behöver ta det lugnt också.
Nu tänkte jag dra ut på en promenad. Vill gärna se resultat på vågen även nästa vecka så nu får jag anstränga mig lite.
Imorgon blir det en liten tur ut till skärgården el iaf vid havet. Hoppas vädret håller i sig!
Vi hörs!
 
 
Solveig
 
 Njuter i solen
 
 Mmmm.....
 
Dagens sallad
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: