callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Min klämdag

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag var det klämdag för många som jobbar. För mig blev det lite tvärtom då jag är ledig från skolan i 2 veckor innan jag börjar mitt sommarjobb, men de ringde från mitt gamla jobb och ville att jag skulle jobba så jag gjorde ett kort pass på 5 timmar. Det var nice.
 
Annars har jag varit ganska aktiv idag. Varit på stan och köpt en present till min kompis Solveig som har examensfest imorgon. Jag älskar att det är så enkelt och kul att köpa presenter till tjejkompisar. Mamma är svårare och killar ska vi inte tala om. Sedan jagade jag en klänning som jag hade sett på Lindex för ca 1 månad sedan men nu har den gått upp i rök och ingen affär hade den, suck! Kom iaf hem med en kort svart kjol från Lindex som var på rea. Svarta kjolar behöver man ju alltid.
 
Efter jobbet var jag dessutom och storhandlade på Willy´s så jag är rätt nöjd med dagen.
 
Imorgon ska jag försöka vakna i tid och gå till viktväktarna, har inte varit där på hela veckan, brukar gå måndag el tisdag men jag var ju inte hemma då denna veckan. Så det ska bli spännande att se om jag har nått något resultat på dessa 12 dagar. Annars ska jag åka till Bokenäs/Uddevalla imorgon och gå på examensfest. Kommer sova över där också så det ska bli kul.
 
Jag måste bara få spy lite galla också. En kompis till mig pratade om Blondinbellas blogg för ett tag sedan och inget ont anande började jag läsa hennes blogg. Men männniskan är ju bara too much. 23 år gammal och driver eget företag/ är rik, har en bulle i ugnen som hon är överlycklig över och ska gifta sig med pojkvännen efter att ha varit ihop bara 1 år. Hon är som en duracellkanin på speed. Det är iofs ganska många andra bloggare som har ADHD light men Blondinbella är bara för lycklig/prettig och pluttinuttig för min smak. Man mår ju dåligt av att läsa hennes blogg. Så idag raderade jag hennes blogg från blogglistan jag läser varje dag, och det känns bra. Ni andra som tycker att hon är enerverande borde också sluta läsa.
Annars kan jag rekommendera en mycket trevlig bokblogg för er intresserade. Den heter Enligt O och drivs av en tjej som läser ut böcker i superfart och lägger upp recensioner. Jättetrevlig läsning och man få bra boktips nu i sommar när man har lite mer tid att läsa.
 
Nu ska jag slappa/läsa lite innan det är läggdags.
Vi hörs!
 
 
Några second hand köp jag gjorde på Myrorna i Karlstad. 2 pockets för 15 kr var och ett litet porslinsfat för 20 kr.
 
En blogg som blev lite too much för mig. Bild lånad från google.

Kommentarer

  • Setareh joon säger:

    Hahahaha, azizam du är för rolig!!! Jo hon är ju lite farligt pedantisk och har näsan allt för högt uppe i vädret men som jag märkt verkar det vara totalinne med preggos och förlovningar/giftemål i typ den åldern i sverige nowadays??? fler och fler på facebook förlovar sig och väntar barn som är yngre än mig!!!! men hon vill kanske ha allt på en och samma gång, men jag gillar hennes blogg, haha! den är EGENTLIGEN så klyschig och tråkig så den blir kul att läsa... PS. LOVE YOUR NEW SHOES! DE SVARTA BALLERINA, BABY ;)

    Svar: Hej! Ja du får ju gärna gilla Blondinbella but I don´t! ;) Ja det är supermånga bebisar i bloggvärlden just nu. Det är väl lite inne. :) Kul med kommentar från dig Seth! Miss u!
    Nasha

    2013-06-17 | 15:32:21

Kommentera inlägget här: