callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Kul helg

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Det har varit en händelserik och rolig helg. Igår var jag bjuden på middag och även ikväll.
Idag har vädret vänt till kallt oh regning tyvärr. Men jag tänker att jag hade supertur med vädret under dessa 2 lediga veckor.
Imorgon börjar jag jobba på psykiatriska kliniken på Sahlgrenska. Det ska bli spännande, alltid kul att påbörja ett nytt jobb och lära sig nya grejer.
Ikväll hade vi vår tjejmiddag hos Ingrid. Det var kul att träffas och snacka lite och få god mat.
Nu ska jag nanna så jag är pigg imorgon!
Vi hörs!
 
Middagen igår, wow!
 
 
Handgjord pasta, inlagda grönsaker, parmesan och valnötssås plus rostbiff. Man kan definitivt äta sämre!
 
 
Man måse gilla en kille i förkläde!
 
 
Mozzarella, nam nam!
 
 
Vackra Carro
 
 
 Hmmm.....
 
 
Haj!
 
 
Nam nam i form av god kycklinggryta med rotfrukter och kokosmjölk
 
 
 Nåt episkt hände, vi fick smaka på Ingrids mormors inlagda päron som jag har tjuvkikat på i snart 2 år. Och de var himmelska!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: