callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Trött

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är jag lite trött. Var på akuten med en kompis som hade väldigt ont i sin handled igår till sent och var inte i säng förrän sent.
Idag var det lugnt på jobbet, fick veta att överläkaren gillar tennis och whiskey, hehe!
På kvällen har jag inte gjort mycket, var på viktväktarna och tyvärr har jag stått alldeles stilla i 3 veckor nu. Trots att jag skött mig perfekt den sista veckan, lite segt men så blir det ibland. Så nu tror jag att jag behöver träna lite. Ska nog bli ordning till nästa vecka. Jättenöjd med dem 3,5 kilo jag har gått ner hittills iaf, man får inte glömma det.
Ska lägga mig tidigt ikväll, behöver sova.
Vi hörs!

Kommentarer

  • Annsofi säger:

    Du kämpar på så duktigt med både jobb och maten tycker jag!
    Tänkte höra om jag kunde få lite råd av dig ang en kycklinggryta som du lärde mig att laga för lääänge sen!! Den med kokosmjölk och röd curry i :-)
    Tror du man kan byta ut kokosmjölken mot grädde, eller behövs det någon mer vätska?
    Fungerar på att bjuda några vänner på den till helgen men jag har för mig att en av dem inte gillar kokos..
    Kram

    Svar: Naw vad söt du är tack! Oj har jag lärt dig en kycklinggryta? Minns inte detta men jag tror det går bra att byta kokos mot grädde. Borde inte vara några problem. Hur går det hos dig och med barnen? Kram
    Nasha

    2013-07-16 | 23:30:36
  • Annsofi säger:

    Då testar jag det!
    Jo tack, det går bara bra! Vi tar dagen som den kommer :-)

    2013-07-18 | 21:35:43

Kommentera inlägget här: