callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stackars blogg

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Ajaj!
Kom precis hem efter jobbet med ett litet stopp på Lidl för att handla lite. Inte min favvobutik men låg på vägen. Jag har några sådana dagar då jag inte orkar göra något extra alls. Ska snart landa i soffan och se en film tror jag.
På jobbet är det ganska lugnt men jag känner stundtals att jag inte kan något alls, vilket är jobbigt. Men antar att det ingår i ett nytt jobb att känna sig värdelös ibland. Sedan är det ju förstås ett ganska svårt jobb jag har skaffat också.
Är ganska trött och ska vila som sagt. Idag köpte jag tom lite naturgodis, något som jag inte har gjort på länge. Har ju gått på viktväktarna och gått ner 3,5 kilo på sistone. Ska inte förstöra den goda trenden. Måste ta mig tid att gå på ett möte snart, annars tappar man motivationen.
Vi hörs väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: