callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag som känns som torsdag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag tror jag har haft en lite för aktiv helg, för idag kändes som torsdag istället för måndag. Jag kan tänka mig helg snart igen allså!
 
Helgen var kul, bio, bad, liten road trip och åka bil med hög musik på mitt i natten, ja lite sådant och så långa sovmorgonar förstås!
 
Idag var det lugnt på jobbet, jag skulle ut med några kompisar och fika på eftermiddagen. Rätt som det var ramlade det in en remiss kl 15.50 som jag gick på och var därmed inte klar förrän 17.30. Det är visserligen tidigt för många att få sluta 17.30 men vi har fått gå hem tidigt dem allra flesta dagar. Jag hann med mitt fika med vännerna ändå.  
Det är bara den här veckan och nästa kvar av jobbet nu. Det har gått sjukligt fort.
 
Imorgon ska jag bjuda someone special på middag, har redan handlat maten och det ska bli kul.
Nu är jag trött, vaknade imorse vid 4 av något ljud, blä för att bo mitt i stan på somrarna.
Nu ska jag förhoppningsvis orka ordna lite här hemma innan jag ramlar i säng. Ciao! 
 
 
Nya Le Pain på Avenyn i fredags innan bion.
 
Lördagsfrukost
 
Baugetter att ta med till stranden
 
 Bästa sättet att packa för stranden!
 
 
Hmmmm.......
 
 Skönt, Delsjön
 
 Lodge kitchen i Kungsmässan
 
 Träffade söta Magda på Liseberg
 
Liseberg
 
 Liseberg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Saba säger:

    vilken fin bild på dig när du ligger i solen! :)

    Svar: Tack söta! :)
    Nasha

    2013-07-31 | 11:52:54

Kommentera inlägget här: