callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hola!

Kategori: Allmänt

Hej!
Efter flera dagar hemma har jag krupit upp ur underjorden. Var på brunch med Mats som nyss kommit hem från Spanien. Ethels café, har ni inte testat så kan jag rekommendera det. Gott och prisvärt.
 
Sedan var jag på en promenad nu på kvällen. Avenyn och sedan Vasagatan. Den nya Le pain francais på Avenyn är en killer. Skitsnyggt Café/restaurang och barer i 3 våningar med en takterass. De har dessutom en av mina favoriter musslor. Måste testas snart.
 
Imorgon ska jag gå jour kl 9.00-21.00. Det är bredvidgång. Blir spännande. Hoppas på att min nacke/rygg som jag har ont i inte ska ställa till det. Det var inte roligt sist jag hade ryggskott alltså.
Såg en gammal vän på gatan idag. Vi har inte kontakt längre men hade heller aldrig något bråk el så. Hon bara gick förbi utan att hälsa. Vad är det för något att göra? Har man varit kompisar i många år så kan man iaf hälsa på varandra när man ses på gatan tycker jag. Men men....
Det har varit underbart väder i GBG.
Nu ska jag läsa lite och fixa här. Mitt badrum är äntligen färdigt. Ni anar inte hur skönt det känns. Det har varit så sjukt jobbigt ioma det har varit oanvändbart i hela 1 månad.
Vi hörs!
 
 
 
Brunch Ethels, måste testas!
 
När man har nån att köpa blommor till!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: