callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Dålig.........

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Ok jag inser att jag har varit en rätt usel bloggare på sistone, men det är bara för att jag har haft så fullt upp. Verkligen.
Det är sommar, man är överallt och gör massa saker, träffar massa männiksor och dessutom jobbar heltid, då blir det inte så mycket tid över, men en kul sommar har det varit. Verkligen.
Jag är själatrött nu, försov mig i förrgår, skulle ha försovit mig om inte grannen knackat på imorse så ikväll får det allt bli tidigt i säng. Det behövs, verkligen.
Lägger upp lite bilder så ni inte blir för sura på mig. Fortsätt läsa bloggen, I promise to do better!
 
 
Nam nam, glass på Café Italia vid Eriksberg, jag beställde en kula och se vad jag fick!
 
Fest
 
 Vänner
 
Moi
 
 Dansa massor
 
The Docks
 
Ett fullpackat uteställe är en utmärkt plats för fotmassage, tydligen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: