callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

9 veckor

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår var jag äntligen på ett nytt Viktväktarmöte. Jag hann inte gå förra veckan. Jag har ärligt talat inte skött mig särskilt bra på sistone. Jag har framför allt inte skrivit ner allt jag äter så att jag har kunnat räkna points och det har blivit många utemiddagar vilket innebär att jag inte har haft koll på vad jag har ätit. Därför var det på lite skakiga ben jag gick dit igår. Och jag hade INTE gått UPP! Man vill ju helst gå ner men att ha stått stilla trots 2 veckors slarv är ett gott resultat tycker jag. Det innebär att jag har fått nya sundare matvanor.
Jag har sammanlagt gått ner 3,4 kilo nu på 9 veckor. Målet var 2 kilo i månaden så jag får lägga i en tyngre växel nu. Ska dessutom gå på en fest om ca 2 veckor och vill gärna köpa en snygg klänning till det så det är extra motivation. Heja mig helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: