callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Supertrött

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Idag jobbade jag. Efter en helg med sena nätter var jag ganska trött. Efter lunch kände jag bara att jag inte kunde hålla mig vaken länge till. Det är rätt sövande att sitta framför en dator och bara skriva när man är så trött. Gick hem 2 timmar tidigare än jag skulle. Tur att man har en snäll chef.
Väl hemma åt jag lite mat och drack 2 energidrycker som hjälpte. Har iaf lyckats hålla mig vaken tills nu. Tänkte vända rätt dygnet genom att lägga mig i tid ikväll. Så trött som jag är borde jag slockna direkt.
 
Såg en film ikväll som heter Hope springs med Meryl Streep och Tommy Lee Jones. Handlar om ett par som varit gifta i 31 år och har ett ganska dåligt förhållande där allt går på rutin och noll närhet. Kvinnan bestämmer sig för att hon vill gå i intensiv parterapi. Hon betalar för det och mannen följer motvilligt med. Resten av filmen handlar om hur de hittar tillbaka till varann. Det var en ganska intim film och jag tror definitivt att det kan se ut så där i många gamla äktenskap. Gillar verkligen Meryl Streep och Tommy Lee Jones var också duktig i sin roll. En sevärd film om man gillar temat. Jag är ju en sucker för relationsfilmer. Den får en 7:a av mig.
Nu ska jag hoppa i säng så jag får sova länge. Jobbdag imorgon med.
Hörs!
 
 
 
 
Helt ok film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: