callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sagan om Marilyn Monroe

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har jag en ganska lugn söndag.
Fick besök av en kompis tidigare idag, annars håller jag på att tvätta.
Såg precis ett dokumentär Sagan om Marilyn Monroe på SVT play som jag kan rekommendera. Alltid kul med saker som handlar om henne tycker jag. Jag har läst boken Blonde som handlar om hennes liv och sett filmen A week with Marilyn. Intressant person som dessutom är helt odödlig som legend.
Idag fyller en väninna till mig år och hon sitter hemma och pluggar till en stor tenta imorgon. Jag ska dit snart med lite gott och fira henne. Inte lätt att vara läkarstudent då man inte ens hinner fira sin födelsedag ordentligt pga dessa jäkla tentor.
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: