callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nyårsdagen gnäll

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Jag tänkte klaga lite på nyårsdagen. Man har gått och laddat länge för nyårsafton och den kommer och blir kul men sedan vaknar man upp på nyårsdagen, är ledig och har noll planer. Det blev ett antiklimax för mig med andra ord. Man borde planera in roliga aktiviteter även dagen efter sådana stora dagar som nyårsafton så man inte får en kalldusch när man vaknar upp. 
 
Idag har jag gått omkring hemma, surfat, läst lite, messat lite olika vänner och så var jag och fikade med en tjejkompis jag inte sett på ett tag. Hon försökte dra med mig på en dubbeldejt sådär spontant men jag orkar verkligen inte med sådant så jag tackade nej.
Nu är jag ganska så trött och borde gå och lägga mig snart.
 
Imorgon ska jag hem till en kompis och fika och sedan på eftermiddagen ska jag till tandläkaren. Gillar att man bara får en tid från dem så man slipper boka det själv.
Har inte varit så duktig och promenerat som de tidigare dagarna så nu har jag lite ont i min rygg efter mitt ryggskott. Ska bli bättre på det imorgon.
 
Och vad är det för bullshit att ha helstängt på nyårsdagen? Jag hatar det. Skulle tvätta idag men Hemköp var ju stängt så jag fick inte köpt något tvättmedel, sedan var det inte ett endaste fik som hade öppet så vi fick fika på
McDonald´s! Det kostade iofs bara 22 kr för en kopp te och en glass så det var ju bra!
Jaja nu ska denna gnällfia gå och lägga sig.
Hörs! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: