callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lite sjuk

Kategori: Allmänt

Hej!
Tror jag håller på att bli förkyld. Nyser och är tung i huvudet. Hade bokat träning imorse men fick strunta i det. Får se om detta bryter ut el om jag klarar mig.
 
Idag hade jag bjudit Filip på trerätters som en försenad födelsedagspresent när han fyllde 30.
Som tur är hade jag handlat allt i onsdags men fick ändå springa ut och köpa lite saker till efterrätten.
Det blev mozarella och tomat, kallrökt skinka och blandsallad till förrätt, tacopaj till varmrätt och päron och mintchoklad+ vailjglass till efterrätt. Tyvärr hade vi så bråttom med att äta så jag hann inte fota allt (hungriga helt enkelt). Allt var faktiskt gott och jag tycker det är så mysigt att anstränga sig lite extra ibland.
 
Imorgon blir det Strindbergutställning på Konstmuseet. Det vill säga om jag inte blir knallsjuk.
Ciao!
 
 
Fredagsmys
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: