callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jack Reacher och nostalgi

Kategori: Allmänt

Hej!
Var och såg Jack Reacher igår. Den var bra, lite annorlunda. Får en 7:a av mig, man måste ju liksom se den som Cruise fan! Men är det bara jag som är lite trött på att Tom bara spelar supercoola machoroller? Hade velat se honom i en mjukare film i en känsligare roll.
Ikväll skulle jag läsa mina mail och fastnade med att läsa gamla mail. Jag raderar inte så jag har gamla mail från typ 2008 och framåt.
Vad mycket man har varit med om här i livet ändå. Bland mailen fann jag några som verkligen var gripande. Att människor passerar genom ens liv, påverkar en, blir själva påverkade och sedan försvinner men lämnar för alltid märken. Ja det är väl så med livet.
Nu är jag lite väl nostalgisk känner jag.
Ska läsa lite i Fröken Julie som jag håller på med nu och sedan sova. Vad då fucked up dygnsrytm?
Hörs!
 
 
Tom Cruise, lite för cool för sitt eget bästa! I am a fan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: