callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Gott nytt 2013!!!!!!

Kategori: Allmänt

Hej kära läsare!
Gott nytt år på er! Har ni haft en bra nyårskväll?
Jag är rätt nöjd med min kväll. Åt en väldigt trevlig middag hos en vän till mig Filip tillsammans med Johan. Filip hade lagat maten och det var så yummy. Lyxigt att bli bjuden på trerätters.
Sedan gick förstås vinet åt rätt friskt under kvällen och champagnen korkades upp vid 12- slaget. Nice var det!
 
Vi hade biljetter till Push och drog dit vid 01.00 tiden.
Länge sen jag var där och jag vet väl inte vad jag ska säga. Minns Push lite mer städat än vad det var ikväll.
Det var väl bra folk men just ikväll skiljde sig inte från resten av Avenyn.
Tror precis varenda tjej i hela Göteborg hade gått på samma linje och köpt en helglittrig kort klänning, ni anar inte hur många som hade det!
Träffade på en kompis och hennes gäng där med. Det var trevligt.
 
Jag bröt av klacken på mina alldeles nya skor och därmed var festen slut för mig. Som tur var hade jag andra skor med mig så jag trippade hem vid 3.00 tiden medan de andra stannade kvar.
En bra, kontrollerad och inte alltför full nyårsafton med andra ord som jag är nöjd med!
Nu börjar det nya året och det ska bli så spännande att se vad det för med sig. Jag har mina förhoppningar.
Vi hörs!
 
 
Nyårsutstyrsel
 
 
Filip med en bengal
 
 
Johan med champagnen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: