callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Födelsedagen

Kategori: Allmänt

Hej hej!
Igår fyllde jag 29 och var ute på en tapasrestaurang med ett gäng vänner. Manana heter restaurangen med ett sådant spanskt n med hatt på som jag inte kan få till! Ligger på Kungshöjd.
Maten var verkligen jättegod, vi köpte ett paket de har med olika tapassorter och fick hur mycket mat som helst. Yummy! Fattar nu varför stället alltid är fullbokat.
Så glad att så många kom också med tanke på att alla mina kompisar från plugget har tentor här i dagarna och är stressade. 
Sedan var vi några som gick ut, hamnade på Excet och jag fattar nu varför vi nästan alltid går till Lounge annars, folket på Excet var väl så där kan man säga. Men kul hade vi, dansade en hel del och gick hem runt 3.00.
Det var en riktigt lyckad födelsedag.
Idag tar jag det lite lugnt och ska på bio senare och se Jack Reacher, ska bli kul!
Vi hörs!
 
 
Sista året som 20-nånting
 
 
Fina presenter fick jag!
 
 
Hela härliga gänget!
 
 
Nam nam!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: