callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Yogalates

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
Idag gjorde jag något modigt och testade ett nytt pass på SATS, Yogalates.
Jag har varken testat yoga el pilates innan så det var all new to me. Jag måste säga att det var ett härligt pass. För det första så kollade jag inte på klockan en enda gång utan helt plötsligt hade timmen gått. Övningarna var krävande och jag fick verkligen koncentrera mig. Jag svettades och det känns i musklerna nu efteråt. I am definitely going back!
 
Annars har dagen inneburit plugg inför ögontentan på fredag.
Imorgon ska vi också läsa och på kvällen blir det middag med vår kurs, våra kursledare har tagit det fina initiativet att samlat klassen för middag imorgon och jag tror jag ska titta förbi. Ser fram emot detta mitt i tentaplugget.
Nu snart sova.
Vi hörs!
 
 
 
Pluggbordet, notera energidryck, singoalla, plommon och hallonchoklad!
 
 
 
 
Yogalates, jäkligt skönt!
 
 
 
 
Färgglad middag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: