callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjabba

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har mer el mindre haft en perfekt dag.
Vaknade kl 8, åt frukost och fixade lite innan Ingrid anlände för gemensamt plugg. Läste och åt en god lunch och på kvällen gick vi och tränade spinning 30-20-10 på SATS. Det är en ny klass för mig med intervaller och fastän det är bara 30 min blir man rejält slut. Toppen!
 
Efter träningen gick jag igenom Nordstan och tittade på bokrean, hittade inget jag ville ha. Jag lånar ganska mycket böcker på bibban, har inte direkt plats i hyllan för fler böcker och att låna är både ekonomiskt och miljövänligt.
 
Köpte däremot ett par skor som jag såg igår. Jag har varit kär i dem sedan i julas då de kom till butik. Nu var de på rea så jag var tvungen att slå till.
Så nu är jag väldigt nöjd rent generellt.
Vi hörs!
 
 
 
 
Desserten idag. Vi har det bra!
 
 
 
 
30-20-10 på SATS, cykling i intervaller
 
 
 
 
Söta skor
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: