callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndagmorgon

Kategori: Allmänt

Hej!
Det känns som om det är lördag ioma jag gick jour igår och var på sjukhuset och inte kände mig riktigt ledig.
Idag har jag iaf fått sova ut ordentligt så jag är nöjd.
Jag och Johan var på bio igår, dessutom helt gratis med biljetter vi hade fått av tandläkaren för att jag värvade  Johan att gå till min tandläkare på Vasa Viktoria tandvård.  
 
Vi såg Ego. Jag brukar inte gå på svenska filmer på bio så ofta men den här ville jag gärna se. Och den var bra. En film med ett klart budskap och man kände igen sig flera gånger. Samtidigt hade den en happy ending och var en väldigt passande film för en lördagkväll. Efteråt drog vi till gamla Tintin (vad heter den nu?) och fikade. En mycket trevlig kväll.
 
Idag ska jag göra lite diverse saker och kommer ändå ha fullt upp. Träna/handla mat/städa lite och läsa en artikel och sedan kommer en el ett par vänner på fika. Ska bli nice. Nu i veckan börjar allvaret då vi har tenta om knappt 2 veckor, då ska jag försöka plugga nästan alla kvällar i veckan.
Ja ni, har en känsla av att vi hörs snart igen, kanske ikväll?
Ha en fin söndag!
 
 
 
Igår på Bergakungens kafé innan filmen.
 
 
 
Barnsligt fika?
 
 
 
Johan
 
 
 
Filmen. Får 7 av 10 av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: