callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag åkte mamma hem efter lite gemensam shopping på stan och lite persisk mat som vi lagade.
Så jag har haft en helt egen kväll. Den spenderade jag med att ligga platt på soffan och se på Sex and the city 2. Har säkert sett den 3-4 gånger redan men det är ändå en film som gör mig glad. Vackra kläder, exotiska resmål och ett gäng tjejkompisar, vad kan man mer önska sig på en söndag?
Jag är ganska trött, skulle ha behövt ännu en helg efter denna men så generös är inte klockan utan imorgon är det måndag igen.
Imorgonväll ska jag äta middag med en kompis jag inte träffat på några veckor och senare under veckan ska jag äta middag med några andra vänner så lite kul är iaf planerat.
Nu ska jag dricka lite te och kanske kolla lite i mina skolpapper innan jag går och lägger mig.
Bye!
 
 
Ghorme sabzi, en av dem vanligaste persiska rätterna med kidney bönor, kött och örter.
 
 
 
En film man definitivt kan se 2 gånger, el 5!
 
 
Abu Dhabi
 
 
Coolt tjejgäng
 
 
Kärlek a´ la SATC
 
 
 
 

Kommentarer

  • Karin säger:

    Hej! Såg din kommentar nu! Vad kul, du får ta en liten tur till Nice start igen då så du får din lilla dos ;)

    Svar: Ja verkligen. Får se om jag kan åka dit en tur på sommaren. :) Just love it!
    Nasha

    2013-02-04 | 11:50:01
    Bloggadress: http://softcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här: