callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

MAT!

Kategori: Allmänt

Hej!
Oj vad mycket mat det blev ikväll. Ojojoj! Var på Chez amis efter jobbet (läkarsekreterare) idag med Johan och käkade och drack lite vin. Det var gott och dessutom sjukligt billigt. Jag rekommenderar.
Sen har vi sett på mello så det blev en tidig kväll. Nu är jag supertrött så det får bli sängen för min del snart.
Vi hörs!
 
 
 
Lite mat
 
 
 
Supermycket mat
 
 
 
 

Kommentarer

  • Johan säger:

    Men hur många "nöjda mätta magar" fick maten då?

    Svar: Haha, men det är ju bara min egenlagade mat som får nöjda mätta magar! Men av 1-10 ger jag maten på Chez iaf 8 med tanke på priset,mängden och smaken. :D
    Nasha

    2013-02-24 | 22:42:33

Kommentera inlägget här: