callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag el fredag???

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag kände jag mig alltså inte pigg. Låg och vände och vred mig länge innan jag somnade inatt.
Var på skolan och gjorde vårt lilla grupparbete med Maria och sedan åt jag lunch och på eftermiddagen hade vi föreläsningar. Inte särskilt uppiggande sådana dessutom, handlade om skelning och synkorrektion med laser.
Jag var så trött så jag kände mig lite bakfull ( nej jag drack inte i helgen) och gick och längtade efter mina singoalla kex som jag köpte igår. Med blåbär och vaniljsmak. Jättegoda, prova!
 
Väl hemma fick jag äntligen mina singoalla och en kopp te. Det satt fint. Surfade lite och åt en sallad till middag och sedan har jag pluggat lite. Vet inte vad det blir för kvalitet när man är så här trött men jag gjorde iaf mitt bästa. Är rätt nöjd med dagen faktiskt.
Imorgon ska jag vara med på ögonmottagningar hela dagen och dessutom vara på 2 olika sjukhus på förmiddagen och eftermiddagen vilket innebär att jag får åka på lunchen och missar sammanställningen av vårt grupparbete. Synd, men man kan ju inte dela sig itu!
 
Nu blir det att diska och sedan kommer jag nog somna innan jag ens lagt mig ner. Skönt!
Vi hörs hör ni!
 
P.s Längtar redan efter att få laga nästa rätt i min fina kokbok.
Ser dessutom framemot Alla hjärtans dag. Vi blir ett gäng på 10 personer som kommer att äta middag ute. Jag har helt enkelt grymma vänner. Ska bli skoj!
 
 
 
Underbart fika. Singoalla blåbär vanilj, måste provas!
 
 
 
Varma strumpor på när man ska plugga.
 
Vad är era planer för Alla hjärtans?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: