callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Låååång dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var det en lång dag.
Två mottagningar och sedan hem till Ingrid för plugg. Känner mig duktig. Det är iaf jättekul att plugga med en kompis. Vi köpte dessutom semlor idag på kafét som vann Gp:s bästa semla 2010. Mehrans konditori vid Radiotorget. Jag tycker semlor är lite väl mastiga så jag smakade bara lite och den var god, mycket kardemumma.
Vem vann iår egentligen? Eller har det inte utsetts än?
Jag är lite tom i hjärnan nu. Härligt liv man lever. Gillar mitt liv just nu, det händer ganska mycket helatiden men det är iaf roliga saker och plugget känns också intressant.
Lånade boken vi ska diskutera i nästa bokklubbsmöte Underdog av Torbjörn Flygt idag. Har inte läst av honom tidigare så det blir kul.
Nu vila och förhoppningsvis lägga sig i tid.
Vi hörs!
 
 
 
 
Julafton 2012, behövde se en snygg bild på mig själv efter en lång dag med bara studier.

 
 
 
Mitt val framför semla
 
 
 
 
Dagens semla
 
 
 
 
 Utanför Sahlgrenska för några dagar sedan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: