callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Girls

Kategori: Allmänt

Hallå!
Det har varit en lugn dag här. Begav mig till Radiotorget och Ingrid för lite plugg idag. Åkte hem vid 19-tiden och sedan dess har jag hunnit äta och kolla på serien Girls på svtplay. Hur bra är inte den? Det är som Sex and the city fast för lite yngre tjejer och den är så mycket mer verklighetstrogen.
Jag älskar att Hanna ser ut som en vanlig tjej. Och ämnena de behandlar är kanske lite tillspetsade men sånt som faktiskt kan hända i verkligheten. I like!
 
Imorgon är sista pluggdagen innan Öron-näsa-hals tentan på fredag. Och vet ni vad? Den här helgen är jag helt ledig. Inget jobb och inga jobbiga grejer planerade.
Jag ska på trevlig räkmiddag på fredagkväll och är sugen på att festa på lördag, kanske. På söndag ska jag bruncha med mina tjejkompisar, vi har inte setts på år och dar och det bästa är att alla kunde på söndag så vi kommer vara samlade. Kul!
Nu softa lite till innan sängen!
Vi hörs!
 
 
 
Girls, cool serie. Men skulle tjejer som är så olika kunna vara vänner i verkligheten?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: