callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fredag! Yippy!

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har upplevt den här veckan som ganska så hektisk. Det kanske hänger ihop med att jag jobbade stora delar av förra helgen och inte fick vila. Nu i helgen är jag ledig som tur är och ska umgås med min mamma som kommer på besök.
Idag blev det lite plugg med Ingrid efter föreläsningen. Vi är duktiga tycker jag, sakta men säkert lär vi oss det vi ska.
Nu är jag hemma och tycker att det är helt underbart med en lugn fredag.
Min högsta önskan just nu är en helledig dag då jag kan gå hemma alldeles själv och inte göra ett dugg. Låter det konstigt? Jag är ju social och gillar att umgås med folk men ibland är det så skönt att vara själv och samla sina tankar, läsa en bok, se en film, laga lite mat och bara vara.
Just nu håller jag på att tvätta världens tvätthög. Ska göra lite fint innan mamma kommer, även om hon inte är någon pedant så är hennes tröskel för smuts lite lägre än min. Hehe!
Vi hörs kära läsare!
Ha nu en riktigt skön fredag och en trevlig helg!
 
 
Hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: