callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ciao

Kategori: Allmänt

 
Hej hej!
Idag har varit en bra dag, plugg med Ingrid och på kvällen träffade jag Johan och såg på film.
Vi såg American Psycho som han valde, väldigt tveksam film, ingen sensmoral men den är en klassiker som man måste ha sett iaf.
Köpte en YSL mascara på nätet som jag fick idag, toppen och hälften så dyr som i butik. I love it!
Imorgon ska jag gå ögonjour. Andra helgen i rad då jag ska ta mig till sjukhuset och det känns. Men det blir nog bra, man lär sig ganska mycket på jourerna tycker jag.
Nu ska jag lägga mig.
Vi hörs!
 
 
 
Carros present, vårig både utanför och inuti!
 
 
 
Festklädd
 
 
 
Apar oss
 
 
 
Birthday girl

 
 
Jello shots
 
 
 
Puss puss
 
 
 
Moi
 
 
 
Desserten ikväll till filmen, nam nam. Blåbär är mitt favvobär.
 
 
 
 
Kvällens film, får 4 av 10. Ingen sensmoral.

Kommentarer

  • Johan säger:

    "som han valde, väldigt tveksam film, ingen sensmoral"

    Sensmoral har väl den ändå som en mörk och tidstypisk satir på det moderna västerländska samhällets status- och framgångsvärderingar?

    Svar: Du är så vilse när det gäller filmer. Och så jäkla kär i 80 talet. :)
    Nasha

    2013-02-16 | 23:56:09
  • Caroline säger:

    Sensmoral: använd skyddsvisir om du misstänker att det kan skvätta blod i ögonen? Kan appliceras även i operationssalen!

    Svar: Haha klockrent Carro! :D
    Nasha

    2013-02-17 | 01:02:42
  • Johan säger:

    Antar att sensmoralen måste stå explicit utskriven i eftertexterna då...?

    (...som i Sökarna :)

    Svar: Haha det är bara att erkänna att du har skum filmsmak. :) Men som den bra vän jag är står jag ut och går i terapi efteråt för att glöma det hela. :P
    Nasha

    2013-02-17 | 15:43:37
  • Caroline säger:

    Förresten, tack för linnet! Det passar :)

    Svar: Toppen! Du kommer vara vår/sommarfin i det! :)
    Nasha

    2013-02-18 | 09:34:37

Kommentera inlägget här: