callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Alla hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Hej!
Alla verkar tycka så olika om det här med Alla hjärtans dag. Jag måste säga att jag gillar dagen, bra tillfälle att fira och om man har partner skämma bort varandra, ge och få presenter etc.
Jag vägrar att sitta hemma på denna dag så jag och några vänner var ute och åt middag ikväll. Det var en riktigt trevlig kväll och jag är så glad att jag har så fina kompisar.
Hoppas ni också haft det bra idag!
Vi hörs!
 
 
 
Söta Alex och Ingrid
 
 
 
Kvällens Ingenjörer Alex och Filip
 
 
 
Fina Maria
 
 
 
Manda och Johan
 
 
 
Två fina vänner Ingrid och Johan
 
 
 
Persisk mat på Merci, kashko bademjoon
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: