callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hallå där!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Nu var det på tiden att jag uppdaterar min blogg!
Det har varit en ganska tuff vecka, varit förkyld och dessutom hade jag presentation i fredags som lyckligtvis gick bra. Fick bra feedback på hur jag kan förbättra arbetet som var värdefullt.
Nu i helgen har jag tagit det ganska lugnt, var ute och käkade i fredags, var på en julkonsert med Chalmers kör igår och idag är jag hemma. Fortfarande inte helt frisk.
Det är riktigt dåligt väder här i Göteborg, snöslask som gör ens strumpor blöta, blä! Så man gör bäst i att hålla sig hemma.
 
 
Juligt inslag hemma
 
 
Det glada gänget jag var på konsert med
 
 
 Jag kan ses i kyrkan ungefär 1 gång per år, här i Vasakyrkan
 
 
 
 Julstämning
 
 
När man är supersötsugen på söndagkvällen gör man exakt 3 chokladbollar
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: