callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjejkompis

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu åkte min tjejkompis som var hos mig igår. Vi hade jätteroligt, tog med henne på pedikyr igår och vi pratade och skrattade en hel del under behandlingen. Verkligen ett bra sätt att umgås med tjejkompisar.
 
Sedan var vi ute på Avenyn och åt en sen middag på El Corazon. Sen satt vi på Condecos uteservering (kallt men min kompis ville så gärna) och drack ett glas vin och kollade på alla roliga människor som var ute en fredagkväll.
 
Imorse gick jag ut och köpte en god frukost till oss och så åt vi i lugn och ro. Det var en bra träff helt enkelt efter så lång tid. Det är något visst med gamla vänner, just henne har jag känt sedan vi var 15 el 16 år, vi träffades när vi spelade i samma innebandylag i Arvika. Det känns som 100 år sedan.
 
Nu ska jag plugga lite till seminariet i veckan och sedan ska jag jobba kl 15-21. Det är mycket lediga pass på mitt gamla jobb och jag skulle kunna jobba så mycket jag vill men efter det här passet ska jag ta det lite lugnt för jag ska gå en jour på sjukhuset i veckan också. Sedan måste jag tänka på mitt projektarbete som kommer ha första prioritet i höst.
Vi hörs!
 
 
Goda vänner
 
El Corazon, har goda pizzor
 
Sista gången på en uteservering denna sommaren? Condeco Avenyn
 
Pedikyr med lackning och dekoration
 
 Lördagfrukost
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: