callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Nya tag

Kategori: Allmänt

Hej!
Det här kommer bli ett lite känslosamt inlägg, bara så ni vet.
Det har varit en ganska krävande tid i livet, jag träffade en person som jag fattade tycke för men som var väldigt olik mig. Vi båda orsakade nog varandra huvudvärk med våra olikheter som tyvärr gjorde att det inte fanns så mycket att bygga på. Detta visste jag redan från början men ibland vill man blunda för fakta för att man tycker om någon.
Ikväll bestämde vi att gå skilda vägar. Det känns skönt att ha tagit det beslutet och även om det kommer bli jobbigt att inte ha kontakt så tror jag att det blir bra. Det värsta jag vet är att sväva i ovetskap om hur man ska ha det, när man definitivt vet att det inte går längre kan man iaf sörja och gå vidare.
Det kommer bli en lite annorlunda höst med projektarbete och inte så mycket schemalagd tid och det kommer definitivt bli en utmaning.
Detta blev som jag sa en känslosamt inlägg men ibland krävs det sådana.
Peace out!
 
 
Botaniska för några veckor sedan när jag var där med kollegor på lunchen
 
Pedikyr innan Nice-resan
 
 
Café Italia vid Eriksberg, the place to be
 
 
 Café Italia ikväll
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: