callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Fika, snack och ännu mer snack

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har jag varit mer el mindre ledig.
Har fikat med en kompis och snackat en hel del, pratat med mamma i telefon och sedan pratat med ännu en vän på kvällen. Jag är glad att jag har så många människor kring mig som vill lyssna när jag behöver prata. Tack!
Annars har jag läst några artiklar inför mitt projektarbete och shoppat lite och tom beställt ett par nya glasögon. Det ska bli kul att få dem, har velat ha ett par nya ganska länge.
Nu sitter jag och lyssnar på en psykolog på youtube. Haha, bra kvällsaktivitet! Ska sova snart.
Vi hörs!
 
 
Fika med Ingrid igår
 
 Hembakade körsbärsmuffins
 
 Kvällsfika
 
Fika med Johan idag på Frank´s
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • fariba säger:

    hej gumman
    det luktar gott te och smaken av vaniljkrem av dina bilder på fikat,goooot.
    just nu jag är väldigt nöjd med min fina röda bil.snart kör jag dig med den. du behöver inte alls kämmas längre att sitta i en rostig kärra!
    Förresten lycka till med projektarbetet.kram.

    Svar: Merci mamane golam! :)
    Nasha

    2013-08-23 | 00:53:18

Kommentera inlägget här: