callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Valborg

Kategori: Allmänt

Hej!
Har ni haft en bra valborg? Själv firar jag inte, el brukar iaf inte göra.
Idag hade vi presentationer av våra fältarbeten i plugget och pratade om barnfattigdom, prostitution, invandrares hälsa etc. Riktigt intressant faktiskt. Sedan pluggade vi hos Ingrid innan jag drog hem. Var supertrött och hade dessutom en djävulsk huvudvärk så det passade att vara hemma.
 
Har roat mig med en serie på SVT play jag börjat se, Unge Kommissarie Morse. Kriminalserie som utspelar sig i Oxford med Morse i huvudrollen som är en ung oerfaren smått nördig polis. Rätt bra faktiskt. Och så har jag ätit lösgodis, hehe!
Ska dyka i säng nu då jag är helt utpumpad, man blir trött av att ha 2 tentor under samma vecka, den i måndags gick bra och nu är det kvar en på fredag.
Hoppas ni har en bra kväll och tar hand om er!
Vi hörs!
 
 
Unge kommissarie Morse
 
 
 
Goooodis! (filmen hann jag inte se)

Kommentarer

  • Maja ♥ säger:

    Du verkar fått en skön dag utan valborgsfirande! :)

    - Aha, ja visst är dem fina!
    Jag testade de mintgröna men ville hellre ha rosa, men de fanns inte så jag fick åka in dan efter för att leta på andra affärer :) Ja, de är ganska dyra men det är ju också äkta skinn så de håller förhoppningsvis i några år! ;)

    2013-05-01 | 12:45:40
    Bloggadress: http://wordsbymaja.blogg.se

Kommentera inlägget här: