callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tråkig lördagkväll yeah!

Kategori: Allmänt

Hej!
Slutade jobbet 9 och var hemma för en stund sen. Man känner sig lite tråkig som sitter hemma en lördagkväll men ärligt talat var det så kallt ute så det är skönt att inte vara ute i tunna partykläder och frysa. Och som min mammas man säger så är det bra att ha tråkigt ibland.
Jag lovar, jag ska festa mer i sommar.
Så nu ska jag göra det bästa av min hemmalördagkväll, se ett avsnitt av Girls, läsa lite, fönstershoppa lite på nätet och sen nanna. Jag har flängt runt rätt mycket på sistone och det är skönt att vara hemma.
Så god natt på er och ha en skön kväll/natt!
 
 
 
Girls, grym serie
 
 
Älskar att läsa
 
 
Kul med internetshopping el iaf titta runt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: